Wednesday 27 June 2012

.:SeBuAh HaKiKaT:.

Assalam..sudah lame tidak menulis dalam entry blog nh..memang aku bukanlah seorang yang pandai mengarang ayat sekadar berbasi-basi sahaja.. Emm hari nie aku na bercerita tentang sebuah hakikat dalam hidupku..emm aku disekolahkan di Sek Menengah Agama..Dikelilingi dengan biah solehah..ALHAMDULILLAH..Tapi itu zaman sekolahku bila menjejakkan kaki ke Universiti..Mulalah terikut-ikut dengan gaya moden..Dulu cantik bertudung labuh..tertutup litup ikut sunnah..Bila dah habis setahun pengajian nh tibe-tibe hatiku terbuka untuk kembali mencari diriku yang dahulu..Yang cantik bertudung labuh..selalu membasahkan bibir dengan ayat-ayat ALLAH..Al-Quran menjadi sahabat karibku..Selalu berDATING dengan ALLAH..solat sunat juga rajin...Ya ALLAH terlalu banyak benda yang aku dah lupakan dek kerana leka dengan Duniamu..Insyaallah aku akan mula balik sedikit demi sedikit..Semoga Allah sentiasa memberiku kekuatan..Amin...
Semoga bila aku bertudung labuh...orang sekeliling tidak memandang serong kepadaku..Insyaallah.. 

No comments:

Post a Comment